onsdag 3 februari 2010

harligt studentliv

hejhej :)
hoppas alla mar bra dar hemma i svenneban landet.
har ar det vall ratt sa bra, langtar faktiskt tills att skolan borjar, sa det blir lite runtin pa tillvaron.. annars ar jag pank. alltsza ruskigt javla svin pank. och anna har vart magsjuk. Nu ska jag ga hem. uppdaterar kanske mer ikvall, det beror pa om isabelle kommer och drar med mig till gratis internett pa donken.
ska sluta roka foresten, hostar som en gris igen.
angest over hur pank jag ar. loggade just in pa internett banken. det var inte kul. detta inebar att jag inte kommer kunna kopa ett navigo pass imorn. far fortsatta kopa javla metrobiljetter. SKit. jaja. hem och ata agg och baguette till middag nu. kanske ska unna mig en flaska vin for en euro. det har jag rad med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar