torsdag 28 januari 2010

&é&'''

Heeej lovers!
sitter pa ett internettcafe och vantar pa att madamme ragneau ska bli fardig med sitt, det ar min lilla tant till hyresvard. Har precis varit och skrivit in mig i sorbonne och det kanns jatte bra, kanner mig mer fransk an nagonsin. har fatt ett litet id kort eller vad man ska saga. haha jatte tontigt, men jag ar stolt.
for ovrigt rullar allt pa. ophelia, den tredje tjejen som ska bo med oss kom i tidags; sa nu sover vi tre styckna i en 120 sang, haha.. jag ligger intryckt mot vaggen och sover inte sa jatte bra.. langtar tills vi flyttar upp till varan nya fina alskade tvaa, ja gud vad kar jag e i den.
Jag lever fattigt studentliv.. lever pa makaroner, agg och potatis.. det ar faktiskt allt jag har atit i princip sen jag kom hit. sa den dar jalva GI dieten jag skulle kora pa kan ju slanga sig i vaggen. Igar at jag choklad och vin till middag.. haha. ah jag alskar det har. ar glad och jag trivs.
ikvall ska vi i ut, pa bonheur de dammes, dat ar gratis intrade for tjejer, gratis driicka och gratis mat fram till elva. det ar aven manliga strippor haha.. forra gangen jag var dar blev jag lite val pa pickalurven och det resulterade i ett litet agritions utbrott pa hela varlden, sa jag akte hem tidigare an alla andra och var arg for mig sjalv. det blir battre idag.
nu ringde madamme sa nu maste jag skynda mig, hon ska skjutsa hem mig i sin bil till monmartre och jag ska hjalpa bara henne natt bord som vi ska ha i nya lagenheten. hon ar mycket speciell, den damen men jag giller henne.
nu maste jag springa, maste lokalisera mig till rue de ecoles.. men det gar nog bra. har insett att jag har ett valdigt bra lokalsinne. typ.
OCH MINA BASTA VANNER KO??ER SNART OCH HALSAR PA MIG; FY FAN VAD ALLT E BRA IDAG. HEJ DA bissou

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar