torsdag 21 januari 2010

lets move to paris

Hej sverige,
tänkte ge er en liten uppdatering och visa att jag lever.
Jag har det bra. Gör massor av saker så att jag inte hinner känna hur ont det gör att vara utan mina fina älskade vänner och min underbara familj.
Nu sitter jag på mcdonalds brevid anna, min nya rumskamrat som jag för övrigt sover brevid och är brevid nästan konstant. Vi bor ju i en etta. Så det är inte så mycket privatliv.. det går inte ens att stänga våran toalettdör. Men än så länge funkar det jätte bra.
Jag har hunnit med att göra rätt så mycket på dom har tre dagarna jag har varit här. Har varit ute varje kväll sen jag kom. Igår var jag faktist på en riktig date. Vi åkte skritskor utanför hotel de ville. och människan vill att jag ska föda hans barn. Hetsigt. tur att han åker hem till sitt americat snart.

Jag älskar mitt hem , som verkligen är mitt. att stå i mitt fönster och röka och se sacre ceur.. det känns liksom helt okej.

Börjar gråta när jag kollar på johans fina present som han gav mig. Börjar gråta när jag ser att TIm har skrivit ett document på min data om hur man använder skype. Börjar gråta när Lelle ringer mig. Börjar gråta när filippa smsar mig. alltså.. jag saknar er. otroligt.

men ändå är jag glad här och jag har kul! kändes så otroligt skönt att träffa mitt mumintroll igår, jag har saknat henne.

idag börjar jag jobba. ska bli kul.

nej.. nu får detta räcka. puss på er alla.

1 kommentar:

  1. Vad härligt att du kom fram ordentligt och har installerat dig. Se nu till att uppdatera bloggen ofta så man vet hur du har det!

    PUSSkram

    SvaraRadera