onsdag 3 februari 2010

på donken med världens bigest freak madamme sandberg

hej igen,
nu sitter jag på donken med isabelle. i barbese rochechouar. värsta gehtot. en station från min metro station. har snott annas coola apple data. ska ladda över mina spotifylistor på hennes spotify och göra dom offline spelbara. jag står snart inte ut längre med annas och ophelias jäkla hip hop o rnb.
isabelle e cp i huvudet. jag låtsas att det är en bettong vägg mellan oss. och har totalt stängt av öronen. värsta fulaste jäkla hip hop låten spelas. och hon säger att hon tänker på mig när den spelas. sen säger hon att hon vill att vi ska klä ut och till hubba bubba gubbar. eller jag fattar inget. stänger av öronen igen.

och min räddare i nöden, min underbara älskade fina mamma har precis lånat mig pengar. så imorn ska jag gå och köpa mig ett navigo kort. jag älskar kvinnan.

blir nog bonheur de dammes imorn.. en hel gratis kväll med mina favvisar sitter ju inte helt fel. ska lämna alla mina pengar hemma så att jag inte gör dummheter i dimman.
tänkte att jag kanske för en gångs skull kanske kan få en bra kväll där. blev ju lite tokerier förra torsdagen också. först blev jag uppdragen som statist av en manlig strippa. sen lite senare på kvällen satt jag i en stol som välte baklänges ner för en trappa och jag flyger med, tuppar och och vakterna får bära in mig till nått kök långt bak nån stans. vär helt borta i pallet efter de. tog taxi hem och kom inte ihåg min portkod ens. men anna hadde skrivit upp de på min hand. mamma anna.

snart får vi förhoppningsvis flytta upp också. ska bara fixa klart med kontraktet och listor på lite saker, men madamme ragneau e seg och jag tycker inte om henne längre. hon e påträngande och vill alltid prata. och jag orkar inte höra på samma saker längre. har tröttnat. hon e speciell.
ska nog avrunda här. borde gå hem nu, för ophelia o anna slutar nog jobba snart. och den förstnämnda har inga nycklar så hon blir nog ine så glad om hon e utelåst igen.
ta hand om er alla. det gör jag.
saknar alla.
bon nuit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar