torsdag 17 september 2009

hiihiuuuuuu

god dag!
gardagen bloev bara varre faktiskt, ungarna bestamde sig for att bli riktiga sma djavlar och gora tvart emot allt jag sa. och verkade tycka att gora mig arg var det roligaste som fanns i hela varlden. tillslut sa riktigt kokade jag av ilska och ville kasta stekpannor i huvudet pa dom allihopa. Det ar vanligt har att man ger barnen en orfil eller tva, och det marks. For att hoja rosten och bli arg ar for dom likosm inte hogsta nivan sa dom kan lika garna fortsatta trotsa. Att jag inte kan saga till dom ordentligtsa att dom fattar gor det inte direkt lattare.

pa kvallen sa var jag iallafll och fikade med emma pa champs-elysées, vi letade efter starbucks som vi bada verkligen trodde lag dar, men icke. sa vi nojde oss med natt skit fik och blev typ ranade. tva crépes, en vatten och en te gick pa 22 euros. helt sjukt.
Idag ar jag ledig redan fran fem om allt blir som planerat. och da ska jg verkligen stada och rensa i mitt boende. slanga ut massa eckliga gammla saker fran forra barnflickan och sanera hela skiten. Och handla. Det jobbiga med att jag bor hogst upp ar att det aldrig ar en lagom temperatur. antigen ar det kokhett eller iskallt. darfor borjar allt mitt brod och sant mogla efter en eller tva dagar..

Det borjar bli kallare har nu, det marks att hosten ar pavag. natterna ar sjukligt kalla.

jjjjjjjjajajaj
hur ar det i sverige och hur ar det med er alla darhemma???
PUSS!!

1 kommentar:

  1. men herregud har du ingen kyl????? till typ brödet.. de kan ligga i kylen sånt fall!!!

    berätta mer!!!!! nåra roliga affärer???? mysiga fik???? roliga ciggaretter? du måste ju undersöka paris lite !!!!

    jag mår BRA, saknar dig massor !!!!!!!!!!!! du fattas , hela tiden!

    igår va vi på grodan och åt moules... det är ju fransk tror ja????
    Sen gick vi till sture hof och satt på uteserveringen och åt hofdessert, och aldo och nick va SÅÅÅ gulliga mot oss. (de va jag o jelena) och ridde va med på grodan IALLAFALL IAG SKA JAG TILL IKEEEEEEEA

    åååå. vill att du ska följa emd:/:/:/ och hjällpa mig.!!! jag o patrik ska åka dit snart, supermysigt ska de bli.. iiiiiiiiiiih.


    saknarrrrrrrrrrrr dig mucho mucho mucho..

    FILIPPAAA

    SvaraRadera