onsdag 16 september 2009

HEjzjj

heeej!
forlat for fdalig uppdatering. men har inte haft sa mycket tillgang till data..
snart har de iallafall gatt tre veckor sen jag kom hit. och jag har vall forsokt anpassa mig sa gatt de gar. Familjen ar nog den mest stressade, snabbaste och hetsigasdte jag nogonsin har skadat. men trots d ar barnen faktiskt normala och sota. Det enda problem ar vall att vi inte kan komunisera med varandra.eller ja, vi forsoker sa gott d gar. dom forstar valdigt lite engelska och jag detsamma med franska. sa jag ska nog borja nan franska kurs snart, om jag hinner.
jag bor i varldens minsta boende och det borjar bli sjukt eckligt. jqg skq nog stada i efter middag.
forovrigt sa ar onsdagar riktigt mordare, ungarna ar lediga fran skolan och har massa aiktiviteter. sa man jag kutar fram och tillbaka for att hamta och lamna dom pa tennis? piano och simning, alla fyra har minst tva aktivteter idag. de blir ratt sa hektiskt..
nu skq jqg springa till simmhallen och hamta irene och gregoar!

PUss!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. FY vad kul att du har uppdaterat. Vad glad jag blir :) Vi saknar dig här hemma. Puss & kram, Ellen

    SvaraRadera
  2. äntligen får man veta att du lever!
    hugs!

    SvaraRadera