måndag 21 september 2009

heheh

bonjour!
idag ar det mondag och irene, varldens jobbigaste unge fyller nio. jag har inte kopt natt till hnne och de tanker jag inte gora heller.
helgen har vart rolig! i fredags drack jag, alexandra o emma lite vin hemma hos emma och sen gav vi oss ut.. men vi kom inte sa langt for de var en as ecklig gubbe som foljde efter oss och allt folk ute var bara almant fulla o jobbiga. sa vi satte oss pa en bar och emma drack ol ned persiko sirap i.. sjukt eckligt.
pa lordagen akte vi buss och fikade pa starbucks och sen var jag och emma ute med massa amerikaner och australienare som gar i emmas skola; Kom hem hlav sju.. och det var meningen att vi skulle motas klockan elva dagen efter vid moulan rouge for det var gratis att komma in dar just den har helgen. men jag vaknade halv tva och hade ont i hela kroppan och ville do. men jag begav mig enda till svenska kyrkan och efter det vandrade vi runt i monmartre, hur mysigt som helst men jag fattar i nte att jag klarade av de, holl pa att spy varanat steg.

jag tycker inte om barnen, och jag langtar hem lite.. men moderkakan kommer pa torsdag och det kanns jatte bra. jag har inte stadeat mitt boende annu och det ar sa jaavla eckligt dar inne.

JA.
jag saknar mina bestisar.
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar