måndag 10 maj 2010

These arms are mine, Don't mind who they hold

god dag trogna läsare.
hoppas ni mår prima ballerina, att solen skiner och att alla är glada.
här är det mulet och jag vaknade och var arg men nu är jag glad. ba ifall ni vill skriva upp de eller så.
det blev en liten impuls utgång igår. jag och OP skulle egentligen bara äta lite nachos och titta på när anna o babs arbetade på bugsys. några timmar senare stod jag bakom baren på bugsys och visade mina extrema skillz i att göra drinkar och hälla upp öl. mina skillz inom det området är faktiskt lika med noll, men vi var glada endå. efter att det förälskade paret fått tillåtelse att använda toaletten två gånger så hamnade vi tillslut på the highlander. det var trevligt och alla var glada, Babs var glad för att fan fick se ett par bröst och jag var glad och alla andra var också glada.
okej, jag vet egentligen inte alls vart jag vill komma med detta. eller jo det jag vill säga är att jag blev arg sen. jätte arg. så arg att jag faktiskt har sår på mina knogar idag. så arg att jag faktiskt började tönt lipa och var tvungen att stå och prata med mig själv för att lugna ner mig.
män är svin. det är det ända jag har att säga. män är svin som inte kan hålla hemligheter. hemligheter som däremot är otroligt viktigt att jag ska hålla. män är svin som tar varandras parti. män är svin och har en fin förmåga att få allting att bli mitt fel. När det faktiskt inte är det överhuvud taget. Män är svin. Och du kan vara en pudel själv och jag ångrar verkligen allt som har hänt. ett stort jävla misstag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar