lördag 8 maj 2010

the dog days are over

vill. inte. jobba. idag.
jag vill hellst ligga stilla i min väldigt bekväma soffa.
undrar vad jag gjorde igår faktiskt.. ser ut som att min överdel av kroppen har blivit överkörd av en bil, eller att någon har gått på min rygg. mitt linne är nämligen ganska snuskigt med konstiga mönster på. eller mitt och mitt, det är annas..
vaknade upp med nästan frukost på sängen av en väldigt snäll människa iallafall, ja appelsinjuice på sängen faktiskt. sen tog det mig två timmar att ta mig hem.. varför förstår jag inte riktigt och jag har inte så stor aning om hur jag lyckades irra runt så länge. på vägen hem lyckades jag också köpa en fryst pizza med räckor och lax på. jag hatar räkor och lax. OP blev glad iallafall..
Någon gång under kvällen har jag åckså fått tillbaka min älskade englands flagga som har legat hemma hoss T i en evighet. Jag hittade den väldigt fint ihopvikt och ett bar ganska snygga solglasögon i min väska imorse. spejsat. jaja. ska sluta ojja mig. inväntar anna som ska komma hem från jobbet så hon får fylla i mina luckor.

annars så ja. det är mindre en än månad tills min vistelse här är slut. mitt paris liv är finit. kapput. gonne, kommer aldrig komma igen.
kan inte riktigt sätta ord på vad jag känner, för jag vet faktiskt inte vad jag känner för det. jo det är hämskt, det suger appung och jag kommer att sakna allt och alla så fruktansvärt mycket och och och och jag vet inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar