lördag 20 februari 2010

vi sover bara pa dagen

hej hej.
forlat for dalig uppdatering.
skolan har borjat och det gar bra.. jag har en jatte bra larare men en helt mongolisk klass.. alla e efterblivna och ingen pratar med nagon. KUL! har iallafall tre andra svenskar.
lektionerna e bara pa franska, och jag forstar faktiskt allt. kasnke inte vartanda lilla ord, men sammanhanget iallafall.
och allt gar bra med carl och hilma, jag alskar ungarna. carl somnade i min famn igar och skrek sa fort jag forsokte lagga ner honom, han ville bara sova i min famn och ifall man kan vara kar i en babis sa ar jag verkligen det. nej det dar lat sjukt.
igar var vi ute, vi var pa cab, goog life party. det var helt ok. marker hur sjukt jobbig jag har blivit.. blir arg for att man inte kommer in pa en gang, blir arg for att jag inte kommer in pa vip avdelningen pa en gang. vad hande med sunk wollmars i slitna jeans och converse? utbytt mad champang, 12 cm hoga klackar och vip rum. jag vet inte om jag gillar sjalva grejen. men jag har javligt kul.
och jag tackar gud for kilklacks skor.
ikvall sa ska vi ha inflyttningsfest. vet inte riktigt hur manga vi har lyckats bjuda, men inte allt for manga. ar verkligen inte taggad just nu, men jag blir vall.
har angest, gjorde en mycket dum grej inatt. men what ever.
och vi har typ hal i vart helt otroligt sneda golv. fint.
vi har precis vart och kopt ol och sex flaskor 1 euros champange. fint.
och jag fick mina csn pengar i veckan. dom branner i fickan. nej det gor dom faktiskt inte, jag ar javligt snal av mig. forvanande nog.
tycker lite synd om er stackare dar hemma i snostormarna. jag har borjat fa varkanslor har jag.
nasta vecka kommer tim, det blir fantastiskt fint.
eeeeh. jag vet inte vad det mer finns att saga just nu. jag ska hem och stada undan mina klader och tagga till nu.
jag langtar faktiskt hem just precis nu. saknar valdigt manga personer. det ar jobbigt.
samtidigt ar jag glad att jag ar har och inte gar hemma och allt gar i samma gammla cirklar fast enda nytt. ash.
vi hors, trevlig kvall!!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar