måndag 22 februari 2010

lundi

goddag,
har slutat skolan for dagen och befiner mig nu pa ett internettcafe.
ar pa lite daligt humor for att jag fick tillbaka mitt prov som jag gjorde i fredags och resulatat var inte bra om jag sager sa. men larar sa tilloch med till mig "atension! Li, travaille boucoup a la maisson!" eller natt sant liknade. hogt. tur att jag har ophelia o anna. som kan hjalpa mig lite.

ska hamta hilma och carl om nagra timmar.. alskade ungar. dom kan fa mig pa bra humor igen.

lordagen var foresten mycket trevlig. vi borjade kvallen hemma hoss oss, men det kom inte sa mycket folk som vi trodde sa vi korde bara lite forkrok, sen gick vi till sans men det var inte sa bra sa da gick vi vidare till crystal lounge. dar ophelias vaska blir snodd. med mitt bankomatkort i och hennes blackberry. jag var sa arg att jag skakade och grat och jag kunde inte prata med nagon, jag kunde inte se pa nagon. jag ville bara hem, men lappjavlen till garderoben lag i den borttappade vaskan, sa vi kunde inte hamta ut jackorna dar nycklarna lag i. tillslut far anna o ophelia ut sina jackor, men inte min. da blir jag annu argare och vill skjuta ner hela varlden med en bazoka.
sen helt plotsligt hittar ophelia sin vaska, som ar tomt pa allt innehall, forutom mitt bankomatkort.
stor lattnad for mig. inte for henne dock. hennes blackberry lag dar i. och det ar inte sa soft.

sen gick vi vidare till madamme och jag blev medbjuden till cannes filmfestival. eller snarare medtvingad och manniskan som tvingar med mig har inte slutat ringa mig annu, och han var mycket laskig om jag ska vara arlig.

nar vi kom ut fran madamme var klockan atta och det var ljust ute, sa vi akte till en trevlig resturang och var valdigt jobbiga och grisiga och anna somnade pa bordet med gafeln i handen och jag la sallad i hennes har. och ophelia hadde sas i hela ansiktet och jag kissade nastn pa mig av skratt. sen kryper vi upp for rue de steinquerke, kvider av skratt bland alla turister som ar livradda, vi ramlar bokstgligen in i porten och ligger pa golvet ett tag. anna har fortfarande salladsblad i haret.
och det later ju moget, jag vet, men fy fan vad jag alskar det. och dom. fan vad jag tror att det ar en mening med att det ar just vi tre som bor tillsammans, vi tre som ar sa javla olika varandra. men kompleterar varandra pa ett sa bra satt. jag alskar det.

PA LORDAG KOMMER TIM HIT!!!! och jag langtar ihjal mig! och tva veckor senare kommer mina finaste parlor!

jag sakanr sa manga just nu, men jag ar anda glad att jag inte befiner mig i landet sverige. for jag alskar er bada sa javla mycket.

ska hem och ata quinnoa och PLUGGA garnet nu. jag ska fan inte fa sa har daligt pa nasta prov.

hoppas allt ar bra. puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar