måndag 19 oktober 2009

HEEEEEEEEEEJ

jag e samst pa att uppdatera i konw

men sa har ligger d till..
paris har borjat bli kallt och jag har kopt svin dyra skor sa jag e varm om fotterna iafl.
Jag ska till normandie nagra dagar nasta helg.
I helgen fylde amelie 21 och da at vi tarta och det kandes svenskt
jag har haft roliga utgangar
och en utgang som slutade mindre roligt
och en som slutade med kraks pa champs elysee, som e typ varldens tredje dyraste gata. dock inte mitt kraks.
Jag pratar as bra franska nar jag har fatt i mig nagra glas.
Antoine fem ar gammal gar konstant omkring och sjunger sexbomb hogt overallt.
Jag har hittat varldens basta stalle, pop in. med vackra fransman o bra musik.
Jag kommer hem om exakt tva manader idag.
vessa betyder toalett pa findlands svenska.
Ibland langtar jag hem och ibland slar det mig att jag faktskt ar i paris och da blir jag helt sprallig.
igar satt jag pa en bank under eifeltornet ensam i hostsolen i ca en och en halv timme och tittade pa folk.


nu ska jag ta tag i saker och ting och agera staderska

bissou

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar