torsdag 1 april 2010

Mitt indiehjärta slår och slår.

sitter just nu i min och annas säng.. må bra.
äter chips och har sår på tungan.

tänkte börja bli en sjukt bra bloggare nu, liksom uppdatera er om allt som hänt och händer i mitt liv.
så, jag haaaaar:
-gått i skolan.
-gjort jätte dåligt ifrån mig i skolan
-lekt med hilma och carl
-insett att jag älskar hilma och carl
-inte sovit mycket
-haft ett antal svarta nätter
-börjat få extremt mycket minnesluckor
-hängt på bugsys lite för mycket
-hakat upp mig på helt fel person
-lyssnat på mellancholly hill på repeat sen den första nätten för tre veckor sen
-haft dåligt samvete
-träffat väldigt mycket människor

-skrattat
-varit packad klockan tolv på dagen
-haft time of my life
jag ska:

-krama min jennifer om bara en vecka
-åka till london, mitt hjärtas stad om tre veckor
-plugga nu.


imorn tänkte jag ha en vit dag, men jag sket i den tanken. tänkte att jag skulle hänga på bugsys istället för att anna jobbar till stängning och hon behöver nog ha mig där då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar