torsdag 1 april 2010

Du är trött på musiker och jag är trött på utsikten

och jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt ballans.

okej, kom precis hem från ett onödigt fram och tillbaka åkande till och från bugsys, lyckades ta metron åt fel håll och när jag ska vända håll så har den sista redan gått, så jag e fast och hittar ingen taxi. tillslut gjorde jag det iallafall, kom fram och drack en öl i väntan på att dom skulle stänga, jag och Anna gick till bonheure de dammes, jag gick in, det var smockat och jag fattade inte riktigt vad jag höll på med så jag gick ut och tog en taxi hem. värt. inte riktigt. känner mig fortfarande sjuk. borde inte spaltsera runt så här.
Lollo har bokat tåg hit nu, det tycker jag om.
Jag har kommit på en plan, jag ska verkligen försöka se det vackra och underbar i fransk gramatik, kära ner mig i futur proche och andra jobbiga regler. Så att det är det enda jag går och tänker på, det kan gärna få ta all plats i hjärnan istället för allt annat som snurrar där. En mycket bra ersättning.
nej, nu släcker jag nog ner. bon nuit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar