måndag 29 mars 2010

cause you are my medicine

hej!
måste be om ursäkt för väldigt dålig uppdatering! vi har fått internet i lägenheten, men av någon skum anledning så funkar inte blogspot från min data. that sucks, men det finns ju tre datorer i detta hushåll så det är ju bra.
livet rullar på.. skolan går skit. jag förstår inte riktigt varför jag pluggar frivilligt, alla vet att jag aldrig har kunnat plugga. tänker inte ge upp iallafall. annars har dom senaste helgerna vart ganska.. vet inte vad det rätta ordet är, men man skulle kunna säga hårda. vi lever ju bara en gång. så får man tänka. jag har haft kul. otroligt roligt, det jag minns iallafall. har gjort en deal att jag ska börja köra varannan vatten, har för många svarta nätter.
nää.. nu orkar jag inte skriva mera. måste plugga hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar