söndag 28 februari 2010

TIMPAN OCH LIMPAN IN PARIS.

heeej,
har fin besok fran min lille bror har. drog med honom ut till nagra barer igar och det var riktigt mysigt. sen borjade det regna och vi blev riktigt trotta sa vi lamnade mumintrollet och tog en taxi hem. Tim var impad over att man inte behovde ha sakerhetsblate i taxin. och sa tror jag att han blev impad av lite andra coola saker ocksa, jag sager ju det. paris ar sa mycket battre an svenne banan.
nu ska jag ga och betala min hyra till madamme ragge, sen ska jag ta med tim pa lite utflykter. det regnar idag och det ar trist. ikvall blir det en liten bar runda i bastille. det blir trevlans. ar sugen pa sushi sa det ska vi nog fa i oss snart.
har inte sa mycket mer att saga. jag hoppas ni har det bra dar hemma i era igloosar. pussipuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar