söndag 16 augusti 2009

Let down your hair, Rapunzel Rapunzel, Let down your hair


och så har ännu en helg kommit och gått från våra liv.

Gårdagen var Eldkvarn inplanerad. Men så blev det icke eftersom att alla atg ombud var stängda när herr ageborg skulle hämta ut biljetterna. Vi blev bittra på livet.
Vi skulle dränka våra sorger men det slutade inte bra för min del.
Vaknade imorse med spya i håret, pannan och på halsen och förstod först inte var jag befann mig. Folk hade festat tills fem på morgonen och jag hade slocknat på toalettgolvet vid elva tills någon släpade mig till en säng.
Och även fast jag jag mådde pyton idag så tog jag mig ut till knivsta hem till johans farmor. Vi åt pannkakor och jag fick fina kläder och skor.



nu ska jag stappla in till sängen. Imorgon ska jag busa med Britt och Elsa och mina andra älskade tanter.
jag flyger högt av ett ord som igentligen inte existerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar